nedjelja, 6. ožujka 2011.

jedna ideja...puno pokušaja

Već odavno sam očarana radovima Jennifer Morris i tehnikom rada sa polimernom glinom koju je popularizirala. Radi se o tome da se ukrašava kao da se šije glinu. Meni se učinilo dosta zgodnom idejom pa sam odlučila pokušati....


 ova naušnica ima nekoliko sitnih pogrešaka, ali svejedno mi se sviđa...sigurna sam da će slijedeći put biti još bolje, tko zna, možda samu sebe iznenadim
  


Broj komentara: 13:

  1. Prelijepo!! Greškice se ne vide, a kombinacija boja je prelijepa!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Koje su grešeke u pitanju,ja ne vidim,ali izgleda prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala vam na ovako lijepim komentarima :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I meni se dopada, hvala na komentaru. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  5. nikakve greške moje "stručno" oko ne vidi,ovo izgleda preslatko:))).....šivanje polimerne gline?....to bi bilo već nešto za mene ali ako nema igle i konca odustajem:))....
    pusa:))....

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala vam na ovako lijepim komentarima :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kombinacija boja je mrak, baš po mom ukusu :) niti ja ne vidim greškicu, no ona ionako nije bitna - kad je to baš tako trebalo biti ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. odusevila me tegola u prethodnom postu,jako mi je lijepa:)..nausnica isto,kombinacija boja predivna..topli pozdrav i kisss!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Jel to neko rekao -greška- ja je ne vidim, krasno lijepo. Tegola ti je super, super...... Hvala na komentaru.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  10. Nagrada čeka na mom blogu! :)
    nadam se da ćemo ubrzo vidjeti nove prekrasne kreacije :)

    OdgovoriIzbriši
  11. naušnica je prekrasna i nema nikakvih grasaka ;)

    OdgovoriIzbriši