srijeda, 2. ožujka 2011.

jedna mala rođendanska tegola

Mami je rođendan pa sam se bacila u izradu tegole.

Nadam se da će joj se poklon svidjeti...ostalo je još par detalja za dovršiti, ali je, u globalu, to... to...


par detalja...

nadam se da vam se sviđa :)

Broj komentara: 7:

  1. Ovo je preslatko...mislim da ce mama biti sretna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se ove minijature jaaako sviđaju!
    Hvala na posjeti Layla!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala što si mi ostavila komentar, tako sam našla tvoj blog.
    Tegola je prekrasna i divim ti se na strpljenju.Trebalo je ove sitne komadiće ukombinirati.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala vam svima na ovako lijepim komentarima

    OdgovoriIzbriši
  5. Slučajno, slučajno zalutala na tvoj blog i odmah se zaljubila u ovu tegolu!!! Fantastična...

    OdgovoriIzbriši
  6. Od kada sam prvi puta vidjela tegole, zaljubila sam se u njih. Tako i ova tvoja, predivna je, toliko detalja!

    OdgovoriIzbriši
  7. Pravis fantasticne stvari!!! Bravo!!

    OdgovoriIzbriši